Roemenië

Salonta

Stichting Help ons Helpen biedt hulp aan de kerkelijke gemeente BARKA in Salonta, om kansarme gezinnen en straatkinderen op te vangen. Financiële steun wordt verstrekt door Help ons Helpen voor de lunch van de kinderen, levensmiddelen voor kansarme gezinnen, een gastvrij huis en de kosten van een kok. U kunt contact opnemen met Stichting Help ons Helpen via Postbus 285, 2220 AG Katwijk aan Zee.

Het rekeningnummer is NL52INGB0008374646, met vermelding van Barka (Wij zijn ANBI).

Verzorgingshuis Salem

Het verzorgingshuis Salem in Salonta is een belangrijke instelling die wordt beheerd door de Stichting Help ons Helpen. Het huis biedt zorg en ondersteuning aan ouderen die niet langer zelfstandig kunnen wonen.

Het verzorgingshuis Salem heeft een warme en huiselijke sfeer, waar bewoners zich veilig en geborgen voelen. Het personeel is vriendelijk en toegewijd, en zorgt ervoor dat de bewoners de beste zorg en aandacht krijgen die ze nodig hebben.

Het huis biedt verschillende diensten aan, waaronder persoonlijke verzorging, verpleegkundige zorg, maaltijden en activiteiten.

Stichting Help ons Helpen speelt een cruciale rol bij het ondersteunen van het verzorgingshuis Salem. Ze zorgen voor financiële middelen en andere benodigdheden om de kwaliteit van zorg te waarborgen. Daarnaast werken ze samen met lokale gemeenschappen en organisaties om de bewoners een gevoel van verbondenheid te geven.

Stichting Help ons Helpen IBAN : NL98 INGB 0005 5544 16 o.v.v. Verzorgingshuis Salem (Wij zijn ANBI)

Help ons Helpen

De doelstelling van stichting Help ons Helpen is om zowel materiële als geestelijke hulp te verstrekken aan noodlijdende personen of gezinnen (ongeacht levensovertuiging) in het binnen- en buitenland.

Sinds 1994 is stichting Help ons Helpen actief in Roemenie, sinds 2009 in Israël en sinds 2014 ook in India, Nepal en Malawi