Voedselacties

De voedselactie van stichting Help ons Helpen voorziet kansarme gezinnen van voedsel en andere benodigdheden.

Bekijk even het clipje over één van onze hulpprojecten!

Wilt u een gift overmaken voor de voedselactie:

Stichting Help ons Helpen
2220 AG Katwijk (ZH)
IBAN : NL98 INGB 0005 5544 16
RSIN : 803799573 (ANBI status)
o.v.v. Voedselactie

Hoe werken wij?
Elk jaar organiseren wij voedselacties, waarin we voedsel en geld (voor vervoer en voeding) inzamelen voor kwetsbare mensen zoals:

* Kansarme gezinnen

* Weeskinderen

* Hulpbehoevenden

* Voedselbank

Medewerkers geven het winkelend publiek een boodschappenlijstje, om iets extra’s te kopen en dat achter te laten bij de stand van de stichting. Van waspoeder tot shampoo, van rijst tot chocolade: alles is welkom!

Onze actiedagen zijn in december!

Wilt u voor een dagdeel meehelpen? E-mail naar: info@stichtinghelponshelpen.nl

De doelstelling van stichting Help ons Helpen is om zowel materiële als geestelijke hulp te verstrekken aan noodlijdende personen of gezinnen (ongeacht levensovertuiging) in het binnen- en buitenland.

Sinds 1994 is stichting Help ons Helpen actief in Roemenie, sinds 2009 in Israël en sinds 2014 ook in India, Nepal en Malawi