Nepal

Het evangelie in Nepal

Nepal is één van de armste landen ter wereld waar bergbewoners nauwelijks voedsel en kleding hebben.

Stichting Help ons Helpen ondersteunt hier kleine projecten in het berggebied van Nepal. Hiervoor worden waterpompen geplaatst, wij hebben een school opgezet, wij helpen huisgemeentes, er is een filmproject over het Lucas evangelie, wij delen bijbels, dekens en voeding uit.

Ook in Nepal is onze doelstelling  om zowel materiële als geestelijke hulp te verstrekken aan noodlijdende personen of gezinnen (ongeacht levensovertuiging).

• Stichting Help ons Helpen
  • Postbus 285
  • 2220 AG Katwijk (ZH)
  • IBAN : NL98 INGB 0005 5544 16
  • RSIN : 803799573 (ANBI status)o.v.v. Nepal

Help ons Helpen

De doelstelling van stichting Help ons Helpen is om zowel materiële als geestelijke hulp te verstrekken aan noodlijdende personen of gezinnen (ongeacht levensovertuiging) in het binnen- en buitenland.

Sinds 1994 is stichting Help ons Helpen actief in Roemenie, sinds 2009 in Israël en sinds 2014 ook in India, Nepal en Malawi