Imre is gepensioneerd en gepassioneerd!

Bekijk het filmverslag!

Imre is een gepensioneerde man die dagelijks maaltijden kookt en bezorgt in Salonta, een stad in Roemenië. Hij doet dit om hoop te brengen aan mensen die te maken hebben met enorme armoede en geen perspectief hebben op een betere toekomst. Imre is een christen en gelooft dat liefde en hoop mede kunnen worden verspreid door middel van voedsel.

Om zijn missie te ondersteunen, ontvangt Barka hulp van de stichting “Help ons Helpen”. Deze stichting biedt financiële steun en voedsel aan Barka, zodat Imre zijn werk kan voortzetten. Dankzij de giften en voeding van de stichting kan Imre nu dagelijks maaltijden bereiden en bezorgen aan degenen die het het hardst nodig hebben.

Het werk van Imre en de samenwerking van Barka met stichting Help ons Helpen laten zien dat zelfs in tijden van grote armoede en wanhoop, er altijd hoop en liefde te vinden is. Ze laten zien dat kleine daden van vriendelijkheid en steun een groot verschil kunnen maken in het leven van mensen die het moeilijk hebben.

Help ons Helpen
Stichting Help ons Helpen
IBAN : NL98 INGB 0005 5544 16 o.v.v. Barka (Wij zijn ANBI)

Deel op social media!